יעל איבר רדיו קול חי : מתכוננים: לוחמי הקומנדו תרגלו מלחמה מול 'חמאס' ו'חיזבאללה ... - לתחנה יש שני אולפנים, האולפן המרכזי בבני ברק ועוד אולפן נוסף בירושלים.

יעל איבר רדיו קול חי : מתכוננים: לוחמי הקומנדו תרגלו מלחמה מול 'חמאס' ו'חיזבאללה ... - לתחנה יש שני אולפנים, האולפן המרכזי בבני ברק ועוד אולפן נוסף בירושלים.. חיים וַלדֶר (יליד 1968) הוא סופר ילדים, מורה ופעיל לרווחת הילד בחברה הדתית. רדיו קול חי משדרת במתכונת של רדיו אזורי ונקלטת באזור המרכז ובאזור ירושלים. תחנת המוזיקה החסידית של ישראל. זהו ראיון ברדיו קול חי בנושא. במסגרת הפרויקט המיוחד, נעבור בכל חודש ונצא למסע בעקבות האלבומים הגדולים של אנחנו גאים להציג את קטגוריית הפודקאסטים החדשה של רדיו קול הנגב:

התוכניות דנות בין היתר בתחומי האקטואליה, הכלכלה והספורט. התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם. לתחנה יש שני אולפנים, האולפן המרכזי בבני ברק ועוד אולפן נוסף בירושלים. התחנה הוקמה בשנת 1996 ופונה לא רק לציבור החרדי אלא גם לדתיים לאומיים ולמסורתיים. תחנת המוזיקה החסידית של ישראל.

יעל איבר מבשלת מהספרים • מתכון מצולם - רדיו קול חי
יעל איבר מבשלת מהספרים • מתכון מצולם - רדיו קול חי from files.93fm.co.il
כיום, התחנה היא התחנה האזורית החמישית בגודלה בארץ. תחנת קול ברמה הוקמה על מנת לשרת את קהל המאזינים החרדי, שלא זכה לערוץ רשמי ייעודי. במסגרת הפרויקט המיוחד, נעבור בכל חודש ונצא למסע בעקבות האלבומים הגדולים של אנחנו גאים להציג את קטגוריית הפודקאסטים החדשה של רדיו קול הנגב: התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. למרות זאת, כאמור, התחנה שומרת על פופולריות גבוהה ותפוצה רחבה בקרב קהל היעד שלה. עם שחרורו מהשירות הצבאי המשיך לעבוד כמחנך והחל לכתוב ספרות לילדים ולנוער.כותב טור קבוע בעיתון יתד נאמן מאז 1990, משדר תוכנית רדיו אישית ברדיו קול חי ומשמש מנהל חינוכי במרכז לילד ולמשפחה בעיר. סתם לשמור על קשר עם הדת?

לתחנה מגוון שידורים המתאימים לכל זרם ולכל גיל במגזר.

במסגרת הפרויקט המיוחד, נעבור בכל חודש ונצא למסע בעקבות האלבומים הגדולים של אנחנו גאים להציג את קטגוריית הפודקאסטים החדשה של רדיו קול הנגב: זהו ראיון ברדיו קול חי בנושא. הוא רוצה להיות איש רדיו. כיום, התחנה היא התחנה האזורית החמישית בגודלה בארץ. התחנה משדרת חדשות , שיעורים תורניים, שות עם רבנים פוסקים ועוד, 24 שעות ביממה שישה ימין בשבוע למעט שבתות וחגים. היום שמשון הגיע עד לבני ברק לרדיו קול חי. התחנה הוקמה בשנת 1996 ופונה לא רק לציבור החרדי אלא גם לדתיים לאומיים ולמסורתיים. התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם. ירון אנוש עם קול שישי. עם שחרורו מהשירות הצבאי המשיך לעבוד כמחנך והחל לכתוב ספרות לילדים ולנוער.כותב טור קבוע בעיתון יתד נאמן מאז 1990, משדר תוכנית רדיו אישית ברדיו קול חי ומשמש מנהל חינוכי במרכז לילד ולמשפחה בעיר. .קול חי תוכנית מיוחדת לסיכום המוזיקה בשנת תשעא בהגשת השדרן הוותיק והפופולארי יוסי אייזנטל, ובהשתתפותם של מנהל התוכניות ברדיו קול חי יעקב פלאי ויוסי גיל, ובמהלכה נחשפו תוצאות מרתקות אותם בחרו המאזינים והגולשים באתר רדיו קול חי, לכל קולות רדיו קול חי מגיש לכם כאן לפניכם את תוצאות ההצבעה מלחין השנה: באמצעות האפליקצייה ניתן להאזין לשידור החי מכל מקום בעולם, לשלוח הודעות לאולפן, להאזין ולצפות בארכיון של מיטב התוכניות. עכשיו בשידור דנה בסוגיה התכנית הבאה:

Programas de audio e información actualizada sobre eventos y. Created and developed by ravtech. התחנה משדרת ששה ימים בשבוע לא כולל ימי שבת וחגים. רדיו קול חי משדרת במתכונת של רדיו אזורי ונקלטת באזור המרכז ובאזור ירושלים. Pagesbusinessesmedia/news companyradio stationרדיו קול חי.

ליצמן: "אם לפיד בקואליציה - אנחנו נלך לאופוזיציה" - רדיו ...
ליצמן: "אם לפיד בקואליציה - אנחנו נלך לאופוזיציה" - רדיו ... from www.93fm.co.il
התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם. באמצעות האפליקצייה ניתן להאזין לשידור החי מכל מקום בעולם, לשלוח הודעות לאולפן, להאזין ולצפות בארכיון של מיטב התוכניות. זוג התאומים אלישיב ואלקנה יעזרו לו היום לעשות תוכנית רדיו אמיתית וישדרו אותה בשידור חי ! כל הזכויות שמורות רדיו קול חי 2016. Yamaha, panasonic, pioneer, lg ורבים אחרים. תחנת רדיו אזורי אשר משדרת למגזר החרדי תכני אקטואליה, בידור,בריאות, משפחה, צרכנות, דת ומוסר, שיעורי תורה ומסורת, מוזיקה חרדית וחסידית. התוכניות דנות בין היתר בתחומי האקטואליה, הכלכלה והספורט. רדיו קול חי היא תחנת רדיו ישראלית בעלת אופי חרדי, המשדרת במסגרת הרדיו האזורי.

רדיו קול חי 93 fm, אחת מהתחנות החרדיות הספונות תחת כנפי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, הפכה בשנה האחרונה לתחנה הפופולרית ביותר בקרב הציבור החרדי.

.קול חי תוכנית מיוחדת לסיכום המוזיקה בשנת תשעא בהגשת השדרן הוותיק והפופולארי יוסי אייזנטל, ובהשתתפותם של מנהל התוכניות ברדיו קול חי יעקב פלאי ויוסי גיל, ובמהלכה נחשפו תוצאות מרתקות אותם בחרו המאזינים והגולשים באתר רדיו קול חי, לכל קולות רדיו קול חי מגיש לכם כאן לפניכם את תוצאות ההצבעה מלחין השנה: התחנה החלה לשדר בנובמבר 1996, לאחר שקבוצה של משקיעים זכתה במכרז של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו להפעלת תחנת רדיו אזורית לציבור הדתי בגוש דן. רדיו מותאם לגלישה בסמארטפון למערכות אייפון ואנדרואיד. Download רדיו קול חי and enjoy it on your iphone, ipad, and ipod touch. זהו ראיון ברדיו קול חי בנושא. אתם מאזינים לרדיו קול חי. היום שמשון הגיע עד לבני ברק לרדיו קול חי. יעל ולצר ,08:45 , 29.04.21. אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, לדינו, רומנית, הונגרית, יידיש, בוכרית, גאורגית ועוד. Created and developed by ravtech. הוא רוצה להיות איש רדיו. אפליקציית רדיו לאייפון ולאנדרואיד בשידור חי. רדיו קול חי 93 fm, אחת מהתחנות החרדיות הספונות תחת כנפי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, הפכה בשנה האחרונה לתחנה הפופולרית ביותר בקרב הציבור החרדי.

עכשיו בשידור דנה בסוגיה התכנית הבאה: בהתאם לעקרונותיו אלה רכש רדיו קול חי את אמון הציבור ומשמש כיום ככלי הפרסום המוביל מבין כלי התקשורת המשרתים את הציבור החרדי והדתי. תכניות מוקלטות ומידע שוטף על אירועים וחדשות ברדיו קול חי. זהו ראיון ברדיו קול חי בנושא. רדיו קול חי 93 fm, אחת מהתחנות החרדיות הספונות תחת כנפי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, הפכה בשנה האחרונה לתחנה הפופולרית ביותר בקרב הציבור החרדי.

חיים הורביץ ויקיפדיה - Mr14th
חיים הורביץ ויקיפדיה - Mr14th from www.93fm.co.il
Pagesbusinessesmedia/news companyradio stationרדיו קול חי. תחנת המוזיקה החסידית של ישראל. יעל ולצר ,08:45 , 29.04.21. התחנה משדרת חדשות , שיעורים תורניים, שות עם רבנים פוסקים ועוד, 24 שעות ביממה שישה ימין בשבוע למעט שבתות וחגים. אפליקציית רדיו לאייפון ולאנדרואיד בשידור חי. זוג התאומים אלישיב ואלקנה יעזרו לו היום לעשות תוכנית רדיו אמיתית וישדרו אותה בשידור חי ! בהתאם לעקרונותיו אלה רכש רדיו קול חי את אמון הציבור ומשמש כיום ככלי הפרסום המוביל מבין כלי התקשורת המשרתים את הציבור החרדי והדתי. עכשיו בשידור דנה בסוגיה התכנית הבאה:

באמצעות האפליקצייה ניתן להאזין לשידור החי מכל מקום בעולם, לשלוח הודעות לאולפן, להאזין ולצפות בארכיון של מיטב התוכניות.

Yamaha, panasonic, pioneer, lg ורבים אחרים. רדיו קול חי הוקמה על מנת לשמש כבית אמיתי בעבור המאזינים החרדים בישראל. רדיו קול חי משדרת במתכונת של רדיו אזורי ונקלטת באזור המרכז ובאזור ירושלים. ייחודו של רדיו קול חי הוא לוח שידורים עם התכניות, הרבנים והשדרנים המקצועיים והמובילים במגזר. חיים וַלדֶר (יליד 1968) הוא סופר ילדים, מורה ופעיל לרווחת הילד בחברה הדתית. בהתאם לעקרונותיו אלה רכש רדיו קול חי את אמון הציבור ומשמש כיום ככלי הפרסום המוביל מבין כלי התקשורת המשרתים את הציבור החרדי והדתי. Programas de audio e información actualizada sobre eventos y. באמצעות האפליקצייה ניתן להאזין לשידור החי מכל מקום בעולם, לשלוח הודעות לאולפן, להאזין ולצפות בארכיון של מיטב התוכניות. התחנה משדרת ששה ימים בשבוע לא כולל ימי שבת וחגים. מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו. ככל שההון, הכספים והנכסים הם ארעיים וטפלים ואילו עולם האמת, העולם הבא, הוא העיקר, כך הוא עולה ומתעלה. תחנת רדיו אזורי אשר משדרת למגזר החרדי תכני אקטואליה, בידור,בריאות, משפחה, צרכנות, דת ומוסר, שיעורי תורה ומסורת, מוזיקה חרדית וחסידית. התחנה החלה לשדר בנובמבר 1996, לאחר שקבוצה של משקיעים זכתה במכרז של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו להפעלת תחנת רדיו אזורית לציבור הדתי בגוש דן.

מנכליות העתיד וליהי קורנובסקי עושה מה שהיא רוצה רדיו קול חי. תכניות מוקלטות ומידע שוטף על אירועים וחדשות ברדיו קול חי.

Post a Comment

0 Comments